Ohh herre min skapare!

Det var inte lugnt igår, inte lugnt!
Men dock blev det inte sååå ball som jag hade tänkt mig utan bara ball.
Det blev blandannat mangovodka med svartvinbärs saft, det blev shots, det blev öl och mycket, mycket mer.
Jag försöker att fylla ut luckorna från gårdagen men det kanske är bäst att låte bli tydligen så var jag ett fyllekåt-svin, jag var tydligen vinglig, jag ville tydligen inte låta folk gå hem.
Och tydligen skickat sms där det stod grattttis. Fråga mig inte varför grattis va bra att skriva från ingenstans till sitt ex men men.

Gårdagens bästa var när när Fisen sträcker upp handen till ola och gräppar hans hals och säger
Håkan olofsson....
Okej det var roligare när man var med...

film med flickorna väntas...

Imorgon blir det tylesand med kussarna och vet ni vad?!?!! Larsa är redan där!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0