Jag gjorde det igen.

Självklart var jag ute igår!
Hur fasiken gick det till?

Jag sa till Linus på väg hem från jobbet att jag inte skulle ut.
2 timmar senare var vi på båten.
Men fasiken va kul det var! det blev gratis drink av skottar, de blev dans, de blev snusk tjöt med ola, det blev hemsläp men inte med ola utan en annan rolig prick.

Dagen på jobbet gick galet fort så fort att knappt kan fatta att jag lagat mat till min ena fru och sitter just nu i denna stund och kollar sälskapresan och dippar grönsaker.


Denna gräsliga bild hittade jag på mig själv på Kittys blogg. Detta var i lördags även då på båten.

Jag måste laga min kamera så att jag kan ta bättre bilder på mig själv än va kitty kan.

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0