Hemma från småländska skogar!

Kom precis hem efter 2,5 timmars bilåkning, men när kussen kör går det undan och faster sitter i baksättet och försöker bromsa, som det alltid har varit och som det alltid kommer att vara!


Träffade min äldsta kusins killes släkt igår, fy fasiken vilka underbara och hjärtliga människor och inte att förglömma deras muiskkunnande!!! Jag är impad!
De sjöng och spelade gura hela kvällen och bjöd på sig själva till tusen! och vilken mat, grillad älg är min nya favo inom köttvärlden. Vist har jag alltid fått äta älg och råddjur det är ju det jag är uppvuxen på men att äta det från grillen på en småländsk gård va nått nytt.
Jag trode ju först att våran släkt skulle höras mest som alltid men vi låg i lä om man jämför med den nya släkten, dessa människor viste vart skåpet skulle stå.
Helt underbart har det varit och jag kan med stolthet lämna bort min vackra kusse till denna familj.

Nu sitter jag själv i linné och väntar på att Elin skall ringa det blir nog en kaffe med denna dam innan jag skall passa Troja, min kusins Annas hund. Kommer bli lagom med chill idag. Orkar inte röra mig! Det är fan lättare att klubba till 05.00 på morgonen än att leka lekar och dricka i kap med släkten + den nya då.

Nästa måndag blir det Tylesand men kussarna!!! Månadgs klubben nu kör vi!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0