De va tider det!

Härom dagen loggade jag in på facebook och såg något jag hade försökt att förtränga, åter till hur man såg ut innan man fyllde 20....


Då var man inte gammal men smal, glad och nog lite full...


Frugan fyllde 20, vi överraskade henne med feting fest hos min far. Minns det som igår när alla flickorna var samlade hela tiden, nu saknas Alex och det är galet va jag saknar henne!


slappt i bulgarien men dock så mysigt!


Och då till nu tid, fortfarande glad och full men inte lika smäcker......

Nu är det dax för en power-nap, sedan blir det en power-middag, därefter blir det till att power-dricka, efter det blir det power-utgång med fina flickor och stiliga pojkar!!!!

/7Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0