Vart är han??

Igår under lunchen slog det mig, jag måste ha en kille i mitt liv! Inte 2 inte 3 utan EN kille som älskar bara mig!
Förhållandet skulle vara perfekt! Iaf nästan hela tiden för lite tjafs måste man ha ibland för att behålla spänningen och så att man kan bli samms igen, för vägen dit brukar vara het!

Iaf under lunchen stitter jag och hetsar min kollega och vill veta va han skall ge sin lilla älskling på alla hjärtans dag, han svara:
 - NÄÄ sådan skit håller inte vi på med, iaf inte jag! Vill hon ha nått får hon för fan säga det!

Jag försöker sedan förklara för honom att vi tjejer tycker inte om att förklara utan ni killar skall bara veta hur, när och varför utan att vi skall behöva använda ett enda ord! Det är som när ni frågar oss:
 -Är du sur?
- Nää..
-Säkert?
-jaaaaaaaaa!
Fast egentligen är vi skit sura......(och då skall ni veta varför)

Men nu till det jag har försökt säga hela inlägget som hela tiden spårat in på något annat.....
Jag såg mig dröm ring i metro under gårdagens lunch! 17 diamanter och det "stod typ" Lindy över hela den!!!!!
Min kollega tyckte att jag var pryl galen, men näää det är jag inte, hade jag fått välja mellan evig kärlek och en otroligt fin diamant ring så hade jag valt...... Evig kärlek!

(Hade jag det perfekta förhållandet hade jag inte behövt välja)

//Lindy p.s (ta inlägget med en nypa salt, vet ju inte i fall min blivande pojkvän läser) d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart att du skall ha både mannen och flera diamnter, kläder , fräck bil, snyggt hus, och evig kärlek. Något annat kan jag inte acceptera för min älskling.....Puss Mamma

2009-02-13 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0