Mitt är inte ditt!

Idag skall ni få höra en märklig historia om hur linnsan fick sin plonka back!
Joo det började med att den lilla flickan fick sin efterlängtade lunch, hon ställde in soppskålen i micron och medans hon väntade på att soppan skulle bli varm läste hon metro i en mycket obekväm ställning. DÅÅÅÅ händer det, henns mob ringer och det är inte vilket nummer som helst om står på displayen utan det är ett okänt nummer?!?!?

Flickan tror att det kanske är så att hon gett ut sitt nummer till någon som hon inte kan komma ihåg, men så var inte fallet!
I luren är det en ung pojkröst som frågan flickan om hon heter Lindy Johansson, flickan svara jaa...
Killen svarar jag har hittat din plånbok!
WoooooooT? tänker flickan men blir otroligt glad!
Pojken kommer med plonkan till flickans jobb men det ända flickan ville ha i sin plonka var ju farmors gammla guldörhänge och det fanns inte kvar!!!!!!!!

Tack pojken!
Men den idioten som tagit mitt örhänge, han är död i mina ögon!
DET SOM ÄR MITT ÄR MITT OCH INTE DITT!

//lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0