Ghaaaaaaaaa!

Är det något som jag hatar och inte kan hantera så är det dåligt väder!
jag kan hanetra stress, dålig energi, konstiga kunder och ingen sömn MEN jag kan inte vara glad eller det minsta possetiv när vädret är så fattigt!
HATAR när solen inte är framme och framför allt när vädret skriker höst,regn och må piss!

Blir så förbannat arg på sådant här! Jag behöver värme och sol!

Självklart behöver alla sol och alla gillar solen men igår när det började snöa va mina tårar inte långt borta, snön skall hålla sig i norrland och om det nu måste snöa så kan det väl snöa från 1:a dec till nyår. Är det ingen snö då så får det vara!

Känner att jag är ovanligt gnällig nu förtiden men det skyller jag på vädret, det har jag gjort ända sedan gymnasiet och det har ju fungerat hittils så jag fortsätter ett tag till!

Helgens planer kommer att ändra sig men för hoppningsvis till det bättre, nää jag tänker inte vara glad nu! Vill mycket heldre lägga mig i sängen igen och hoppas på att någon kopplar in TV åt mig ocg klappar mig på huvudet.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: A

Mitt hjärta! Synd att du inte kunde komma upp! Löningen i februari låter väl bra eller? =)

Solen kommer snart.. loovar! ANNARS finns det ett annat alternativ, jag har t.ex. precis varit på solarieöarna, det är nästan lika fint! ;)

Saknar och Älskar dig!

2009-02-06 @ 14:46:09
URL: http://metrobloggen.se/attbli08
Postat av: anna

jag är kanske hur bra so helst! gårdagen va sjukt grym love ja biatch vet inte vad jag skriver om jag ska va ärlig e typ fortfarande full köss haj

2009-02-07 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0