Fort, fortare,snabbast!

Dessa underbara helger bara rusar iväg och veckorna?? veckorna går ju långt över hastighets gränsen!
Denna helgen har varit riktigt nice, efter jobbet igår mötte jag upp min pappi+bror+anna. Det blev mat och dricka på la´gondola (vet inte om det stavas så) riktigt fin mat och sälskapet var ännu bättre.
När drinkarna och ölen hade runnit ner och febern var bort supen gick jag+pappi+anna vidare för lite sommar drinkar.
Men efter en timme tröttnade vi på drinkarna och begav oss ut i "snöstromen" igen till DD för att öla, pappi tyckte det luktade äkligt där så vi fortsatte mot två kanten där vi fortsatte med drink temat.

Fötterna började bli runda och vi gick till IFK´s hak för att fortsätta, där möte vi bland annat lite folk som vi kände, det visade sig även att min kära far känner på tok för många i stan.
Grabbarna som bodde i våran lägenhet innan oss slog följe med oss och vi drog till exet där fetsandet fortsatte långt in på små timmarna.
Vi höll igång i 12 timmar och det är inte dåligt för en tjej som mig som egentligen bara tål 4 öl men igår var jag pappas flicka och klarade av lika mycket som fars gubben min!

Nu sitter jag och min fru + våran dude i soffan och skall kolla på beck, NICE!
 Perfekt avslut på denna snabbt förgångna vecka........

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0