Förändring!

Är inte jättekaxig idag, är ärligt talat lite sjuk och det är inte ofta jag erkänner det eller tar piller för huvudverk men när ögonen känns som om dom skall hoppa ut och tänderna lossna då tar jag en pilla eller 2.
Jag var iaf uppe kl 7 och tvättade, när det var klart så gick jag till sängs. Har sovit nästan hela dagen förutom när jag tog en snabb kaffe med kussen.
Nu är iaf frugan hemma och det känns väldigt bra nu inväntar vi bara våran dude, han är på g.....

Tänkte jag skulle visa lite bilder på vårat hem för det har hänt en del sedan sist, våran dude har nämligen fått hit sina saker och då har vi fixat 3 rum till i lägenheten fast i ett och samma rum, hänger ni med??


Detta är den nya replokaen och den hittar man i hörnet.

 
Det är inte alla som har New York på hemma plan.....


Och ett kontor, det är lite små jobbigt när den ena repar och den andra sitter på kontoret...


Och ett TVrum i mitten, som ni ser har vi även en liten replokal utanför mitt och frugans rum. (tanten på TV hade tydligen ett jättetumör så hon fick vara med på bild.)


Sedan har vi köket, fint skall det vara med ikeas "äkta" kristallkrona!


På andra sidan utav matrummet så har vi våran indiska/ romatiska hörna.

Visst, visst jag kunde städat innan bilderna togs men jag var inte riktigt i form för det så en målarburk här och en halv äten frukt talrik där spelar väl ingen roll!


sist men inte minst så har vi mig, sexigare kommer jag aldrig bli!


P.S det är inte illa att få in både frukt och grönsaker i samma inlägg, njut av det! D.s

//lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0