Anonym, nej tack!

En liten detalj, ni som komenterar blogg inläggen skriv gärna erat namn så jag vet vem personen i fråga är då jag inte tror att någon utomstående läser inläggen. Tack på för hand!
Dock blir jag ju inte ledsen om någon jag inte känner läser men det är en annan femma.

Nu till något helt annat:

Dagen har varit underbar! Frukost med alla fruarna är ju inte fel och sedan en hel dag på stan med en utav dom, men dagens höjdpunkt var nog Annas lägenhet, SHIT va nice!!!!!
en 2:a på linné är ju inte fel och dessutom så kan man typ hoppa från balkongen utan att slå ihjälsig! Detta innebär att när rockstren i mig kan komma fram, och då kan jag leva ut detta genom ett coolt hopp!
Eftersom att jag nu mera tror att jag är lite rockigare än vad jag egentligen är (dock bara natte tid med för många öl i kroppen) på dagen är jag mer en blandning av flick-flicka i röd piké.

Kvällen slutade bra med en harmonisk stund i en viss persons soffa och det är ju alltid trevligt. Nu ligger jag i min egna med min ena fru mitt i mot mig då den andra är hemma i kullvik.
Mitt liv är nice! Förutom att någon/några har jävligt svårt att skilja på MITT och ditt då jag har blivigt av med min plonka!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta vilka rockstar dyk det kommer bli från ballkongen? tror det kommer stå mellan soffan dig och mig haha shit va du kommer sakna mig va

2009-02-11 @ 17:08:12
Postat av: the one and onely Anna the rockstar

det va ja som skrev the one and onely Anna the rockstar solberg

2009-02-11 @ 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0