NEONGULT!

Jag vet inte va jag skall tycka... Men jag syns i alla fall!

Jag har kommit på varför min axel lider av smärta och blåmärken. Det har den gjort sedan jag flyttade in hos Fru nr 2.
Det blir så när man öppnar ytterdörren på mitt sätt.
1. vrider om låset.
2. sparkar lite lätt upp dörren.
3. dörren går nästan igen.
4. jag knuffar upp dörren med axeln.
5. smärta+bått men du slipper använda händerna!

Vardags tipps:
1.Om du spiller mjölk på golvet:
Du torkar upp det med foten, dock måste du torka med ovansidan av foten. Annars blir det blött när du går vidare.
2.För att slippa den varma ångan som kommer när du häller av vattnet från snabbmacaronerna, då skall du blåsa på ångan, då försvinner värmen!

Dessa 2 knep har kära Fny lärt mig! Silken pingla hon är!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så smart älskade vän;)

2009-08-17 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0