Kontiki it is!

Dagen i dag är en bra dag, dagen är bra för att jag är ledig i morgon och på fredag till och med söndag. sammanlagt 4 dagars ledighet på en vecka, det ni!!

Så nu kan jag vara med hela kvällen på Alex och Erics 20 års (move stars) fest! Shooohoooow!

Sitter med nya strumbyxor på och argar ner mig för att datorn är seg men arget kommer snart att försvinna när jag tar på mig mina finaste gummistövlar och tar mina flickor i handen och traskar bort mot Kontiki för att säga hej då till Pingisklubbens sista kväll på stället.
Pingisklubben skall sedan tillbaka till Pustervik, då vet man att det är höst, TYPISKT OCKSÅ!

Städat hemma så nu kan fruga nr 2 bli glad igen.

//LIndy

Kommentarer
Postat av: anna

det handlar inte om att det är stökigt, det är min röra också inget att gnälla över. det handlar om allt negg helatiden. det är inte alltid kul och känna sig som en sur kärring helatiden. DET är ännu värre att få höra det också!

2009-08-31 @ 22:28:27
URL: http://thisismylifeuncensored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0