5 dagar och 23 minutersedan!

så längesedan var det jag skrev ett inlägg, undra då hur länge sedan det var fruganskrev?!
Dock är hon hemma och är jättesjuk, jag börjar oroa mig för att det är svininfluensan hon fått.... Inte kul när folk är sjuka och allt mindra om det är ens fru!

Iaf så har min semester varit roligt men tuff! Det har varit ett konstant party men jag pricka in solen! De 2 veckor det har varit sol denna sommaren då har jag varit ledig, jämför det med förra året då solen hatade mig och regnet älskade mig men jag har en förklaring på det nu.
Förra året var jag så het att regnet behövde kyla ner mig detta året är jag inte lika het så solen måste hetta upp mig lite och ge mig lite porriga tan-lines för alla vet ju att bränt fläsk är snyggare än vittkött!

skall snart åka  ut och fira min kära faster med kusiner och familj, alltid lika mysigt att träffa dessa tokiga och underbara människor men så är men ju släkt med dom så fatta då hur go och underbar jag är!!!!
Sitter med mitt vardagsnöje, måla naglarna till takten av jamba reklamen på MTV och fesvarmt kaffe... Kan inte alla dagar börja såhär efter 14 timmars sömn och bråkandes en helnatt med min fru nr 2`s kudde och sängplats.

Back to måla naglar och hitta lite kläder att ta på mig kanske?!




Mina älsklings saker, hahah!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0