Vaknar och frugan är glad!

MrsL:

Jepp min andra dag som jag är ledig denna veckan, helt sjukt och lite jobbigt känns det....

Men i morse vaknar jag av ett glädje vrål från frugan eftersom att rätt person van presidentvalet i USA. 
Jag är fortfarande är ner bäddad/sover svarar -mmmmmmm.
Vaknar till mer när hon slår igen dörren och går upp och tror att vi vunnit något fint! Typ några miljoner!!!!!!!
Fan va gött tänker jag och slår på TV,

 just de jaaaa de va inte vi som van utan presidenten......

Nu skall jag fixa mitt korta hår och sedan åka ner till stan. Detta skall göras:

*köpa present till Lisa
*-------||------ pappa
*träffa anna
*träffa kusin anna
*träffa MrsH+Lisa
*kanske låta anthon klippa mig

Skall ta med mig kameran och dokumentera dagen.....

Love.................

Kommentarer
Postat av: caroline

Din pappa fyller väl år i februari (för visst fyller hannas pappa år någon dag innan din pappa)? Om han gör det är du ju riktigt duktig på att vara ute i god tid!

2008-11-05 @ 13:17:28
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är ju farsdag på söndag 9/11 ;)

2008-11-05 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0