Okej de va slut, men nu är det TOMT!

Facebook är som kärlek både bra och dåligt, just nu bara dåligt!
Loggade in på facebook för att uppdatera mig om mina vänner, nu ångrar jag att jag loggade in! Fick mer info än va jag ville...... Mitt ex har skaffat flickvän?!! Okej?!?! SÄG det till mig istället får jag läsa det på FB.

Bara för att jag inte är tillsammans med honom skall ingen annan heller få vara de, iaf inte innan jag har skaffat någon...... Jag vet jag är en självisk -sate, men det här är inte okej!


Men är han lycklig med henne så varsegod! Jag är lyckligare utan honom... hoppas jag....


Love// MrsL


Kommentarer
Postat av: Therese

Älklings Lindy, tänker inte komma med någon bra kommentar här nu. Utan ring om du vill prata. Finns alltid här! Även om det inte alltid verkar så! Puss Älskar dig!

2008-11-10 @ 18:07:26
Postat av: Anonym

Mammas hjärta. Livet kan göra ont i bland, jätte ont. Finns inget jag kan säga mer än att jag ÄLSKAR just dig. Puss mamma

2008-11-11 @ 13:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0