Jepp 30 min med datorn!

hehheeeeeejjj!
Om ni viste va glad man kan bli för att få sitta framför en dator och höra ljudet av en TV i bakgrunden! Men det är klart att man uppskattar det när jag och frun tillbringat de senate kvällarna med att ligga på varsin madrass i en blivande klädkammare och läst slitz. MEN vi har ju iaf en radio!

Saken är den va tusan skulle jag göra uatn min fru?!
Hon har fixat nästan allt när det gäller flytten+städandet+packning+mat etc etc.... Utan henne hade det aldrig gått så här bra med inbrott och flytt under samma månad!
Jag vet att min fru är bättre än era!

Nu bor vi iaf i den nya lägenheten men får våra grejer till helgen, men det känns som att allt börjar lösa sig nu, ÄNTLIGEN! Nu skall det bara fixas en ny dator och en TV så kommer det gå lite lättare.......


Nu skall jag njuta av TV i bakgrunden.

LOVE L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0