Grattis pappa på alla pappors dag!

Söndag.................... Frugan ligger i sängen och jag har precis ätit frukot, sticker till jobbet om ett tag och då skall man vara munter!

Helgen blev som vanligt långtifrån planerad, eller den var planerad men vi gjorde inget av det vi hade betämmt.
Igår tex:

Efter jobbet va det raka vägen hem och trycka i sig de sista pankakorna så att spriten man skall hälla i sig landar mjukt. Efter att ha suttit ner i kanske 10 min så va det bara att ta sig i kragen och ställa sig i duschen.............................................
Sedan blir jag som vanligt lite irreterad eftersom att jag fortfarande inte har något att ta på mig, Men vi hade fin besök i går så jag kunde ju inte leka rövare i samma uttsträckning som jag vanligtvis hade gjort om jag inte hitar det jag skall med engång. Efter mycket om och men hittade jag en klänning som jag egentligen inte alls ville ha på mig, men frugan och sophiero såg så missnöjda ut med att jag aldrig blev klar så jag fick ge upp....

Sedan kom vinet in i bilden och allt blev en smula enklare!

Men det bästa med går kvällen var ju ändå att jag och frugan åkte till järntorget efter kebab house, Joo ni förstår att vi skulle till pustervik. Vi kommer till dörren och får reda på att dom inte tar kort så vi går och tar ut 200 kr så att vi kan betala de 90 kr i inträde, väl inne så visar det sig att man måste betala 20 kr för att hänga in jackan.
Det är absolut inget konstigt eftersom att det gör det i hela GBG, men dom tar ju inte kort!
SÅ eftersom att jag och frugan inte fick riktigt grepp om stället så bestämmde vi oss för att åka tillbaka till avenyn och säga hej till en jobbar kompis.
Vi kommer till Avenyn stannar i 10 min och åker hem!

Precis så hade jag planerat kvällen???


Frågan är varför man har så mycket roligare på förfesten än på krogen?

Har jag blivit gammal? Det är ju faktiskt inte så långt kvar tills jag fyller 20, the end of tonåren.......

LOVE// MrsL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0