En dag i kylan!


Joo joo visst gjorde jag en del vettiga saker idag, fikade+köpte paket till Lisa och pappa (och ja carro, visst fyller han en dag efter frugans pappa, men det är ju farsdag på söndag).

Jag möte upp min kusin på Tin tin på linné, skulle möta anna men hon tränade och var en duktig tjej istället...
Senare kom frugan och satta sig och vi tjötade på tills kusinen gick och Lisa kom i utbyte.
Hon fick sin present som vi slagit in i 2 påsar vilket gjorde de hela ännu charmigare!
(hon fick ett par converse)

Efter några minuter i den bittra kylan lämnade vi Lisa vid spårvagnen och vi gick hem till våran nya frisör, Anton! Skit duktig var han och fasiken va snygga vi blev!

Nu väntar iaf jag på att kl skall bli säng time då det för tillfället är den bästa stunden på hela dagen!
Vet inte hur jag skall klara mig i den nya lägenheten, utan frugans säng?!
Men en så länge har jag ju ingen egen så jag stannar nog kvar hos frugan i hennes säng ett tag till, hahaha

Love// Mrs L

Kommentarer
Postat av: caroline

Sicket snällt barn du är som ger farsdagspresent!

2008-11-06 @ 07:49:36
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0