Vilse i min egen trädgård....

Hade en väldigt mysig dag igår med Alex på stan! Det blev till att shoppa det sista för julafton, och sedan bar det av till Danderyd för lägenhetsvisning!!
Det var en riktigt nice lägenhet, det var verkligen i toppskick! Det var inte någon ungkarlslya inte, det var grymt fin inredning!

Mer om lägenheten sedan.

Nu ska jag få en liten update i mobildjungeln. Skillnaden mellan att eventa och stå i butik är att det finns tusen olika mobiler i butik och på event så finns det kanske... två.
Sedan så kan det vara bra att kunna kassasystemet också.. men vad vet jag? Det kanske går bra att skriva egna kvitton och stoppa pengarna i fickan?!
Så petnoga kan det inte vara.

Time to work!

//H

Kommentarer
Postat av: caroline

Men jag fattar inte? Ska du jobba i butik nu? Du skulle väl bli schääf?

2008-12-22 @ 11:39:53
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0