Va´sa...du?

Jag har garvat så sjukt mycket denna dagen alltså....
Jag sitter ju just nu inne på kontoret och säljer via telefon, och just nu så sitter vi och ringer på nummer till __VÄLDIGT__ gamla människor!
Dom hör inte vad man säger.. alla i salen sitter och skriker.
Jag lovar att majoriteten av alla vi ringer har varit med om i alla fall ett världskrig!

Jag- Hej mitt namn är hanna och ringer för Nokia...
Kund- Hallå??
Jag - Hej mitt namn är Hanna och ringer för Nokia...
Kund - Ja?
Jag - Nokia...
Kund - Okej!?
Jag - Du känner till Nokia?
Kund - Näckros?
Jag - Nej, NOKIA....
Kund - mmm
Jag - Skulle du vilja sänka dina mobilräkningar?
Kund - Jag hör inte vad du säger...
(JASSÅ!??!!?)
Jag - Äh, du.. jag ville bara önska dig en god jul!
Kund - Vad sa du?
Jag - HEJDÅ...
Kund - hej,hej....

Vi håller inte rikitgt budget... Undrar varför?!


//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0