Jag är som en mor!

Nu mamma förstår jag va du har fått utstå i lite över 20 år. Det här med att jobba 100% och sköta ett hushåll samtidgt som man skall underhålla två pers i soffan är inget lätt jobb!
Igår var jag ju och jobba och sedan städa och idag har jag dels plockat undan efter våran "20% inneboende" samt tvättat, slapp iaf laga mat för det stod Anna för.
Men jag och sofia fick diska.... Stackars mamma......

Nu dricker jag lite billigt tania vin i soffan med några kära vänner och väntar på att tvätten skall bli klar...

WEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWW jag "älskar" vuxen livet!

LOVE//
Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

mammas lilla hjärta, det är ett hårt slit ibland..

Älskar dig massor.

Du är så god att man kan stoppa........

puss mamma

2008-12-22 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0