Frugan=sthlm Jag=tvätta

Jooo så är det, frugan skall vara i sthlm tills den 23 och för att jag skall hålla mig sysselsatt så har hon bokat tvätt tid till mig. Imorgon (lördag) mellan 19-22. Dock fans det inga andra tider men jag tror egentligen att hon bokade den så jag inte skall vänstra med någon annan, hahahah.

Men jag har en plan för att lösa detta med, jag bjuder hem någon/några som får sälskapa mig medans jag tvättar.

Idag har jag en sådan trött-dag! Gårdagen var hemsk då jag var bakfull och mitt jobb lämpar sig inte åt bakfulla personer, men jag tog mig igenom dagen med stöd från grabbarna.
Idag är jag inte bakis men har ångest så det skriker om det, de finns inget som är så stressande som ett berg med disk!!!!!!!
Det är det första jag skall ta hand om i kväll!

Hanna lämnade du pengar hemma till sminket???? Eftersom du tog mitt till sthlm.....
Ring mig när du kan!



LOVE
// Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0