Ensam hemma!

Här sitter jag ensam i min stora soffa och kollar på min stora TV. Många skulle tycka att det låer som en perfekt kväll, andra som känner mig skulle tycka att att detta är en väldigt tråkig kväll...
Tråkig är väl egentligen fel ord men en kväll som denna får mig att tänka för mycket och tankar är inget jag orkar med just nu.

Egentligen hade jag velat sitta på en uteservering i ett varmt land med trevliga människor och mitt emot mig skulle jag antingen ha en underbar pojkvän eller en av mina fantastiska tjejer eller varför inte en go killkompis men jag skulle även kunna tänka mig att bara sitta där och skriva en bok.

Varför är allt som det är? Finns det mening med det vi gör nu och kommer att göra i framtiden eller händer allt av en slump och är då den "slumpen" meningen att den skall inträffa?! OCH vem bestämmer om det är en slump eller inte, eller skall vi bara leva lyckligt ovetande om ingenting?????

NÄÄ just nu säger jag bara FUCKIT, så djup orkar jag inte vara nu för det enda jag behöver just nu är någon som kan bära in mig till sängen och fladdra täcket!

LOVE/
Lindy

Kommentarer
Postat av: Guggen

Lindy hade du ringt hade jag kommit dit och fladdrat ditt täcke, kanske skär upp fingret och kletar ut blod överallt när jag ändå håller på! en favorit i repris! :D:D (oj vad det där lät sadistiskt eller något!)

2008-12-31 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0