Dags för lite uppdatering kanske..?

Nu är jag hemma från den kungliga hufvudstaden... Men oj vad jag inte vill vara tillbaka. Jag vill bo i stockholm.
Det har varit en alldeles fantastiskt nice vecka. Har haft helt perfekt.

Jag har tillsammans med ett annat företags personal "eventat" i en galleria i skärholmen.
Har stött på så sjukt mycket roligt folk.
-Två små indier som var som piff&puff
-Ett gäng killar som tog mitt anteckningsblock skrev sit nummer och sa "...ring mig baby.."
-En 70-årig gubbe som visa kort på sin ferrari och sa att jag skulle ringa honom
-En liten osäker man från pakistan, lik en ekorre som sa till min kollega att han hade en väldigt vacker flickvän, haha
-En brat på typ 50 år som öppna sin jacka lite för att visa RLtröja och blinka med ögat mellan varje ord
osv osv osv...

Har varit hur kul som helst faktiskt.

Mer update om Sthlm kommer snart, nu är det dags att jobba och leta lägenhet i hufvudstaden!

Over and out

//Hanna

Kommentarer
Postat av: caroline

ÅÅÅH! Ska du flytta?! På riktigt?



Grattis förresten! Ja, till chefsjobbet!

2008-12-08 @ 15:12:19
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0