underligt och undermedvetet.

Vist är det knasiga saker man har gjort under årenslopp men ett utav knass sakerna påminnde fia mig om idag.
Samtalet började med att fia ville träffas nästa vecka. Kanske på en fika eller kanske ta en flygare, fia tror nämligen att hon har blivigt beroende och då inte av alkohol utan just drinken flygaren.
Jaja alla har sina svaga punkter.

Men hon påminnde även om en sak som jag och frugan var beroende utav när jag var ca 12 och hon 13, jag var med familjen Landin på en roadtripp till spaninen, där nere lyckades jag och frugan med bedriften att bli beroende och inte cigg eller maja som andra coola barn höll på med, Nej vi blev beroenda av rökelser!
Ni vet, vanliga jävla rökelser?!?!!
Givetvis var vi ju inte beroende men detta trodde vi på fullasteallvar. Så där satt vi på takterrasen i Spanien och rökte våra rökelser.
Inte att förglömma, vi smygrökte rökelser!

Ja va ska jag säga till mitt försvar?
- Man är rätt splittrad när man är i tonåren, men va fan? Rökelser!



//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ja hjärtat nu kommer saningen fram...man skall ju vara beroende av något...Puss Mamma

2009-10-02 @ 09:13:19
Postat av: Anonym

hahahahahaha! Fy fan va illa. det va verkligen inte okej! Samtidigt som vi tyckte att mussepiggväskor va det snyggaste som fanns så var vi vuxna nog att bli beroende :P hahahahaha. ILLA



/Frugan

2009-10-02 @ 10:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0