Äntligen!

Nu är det bokat, min första resa som singel och den bär av till canarie öarna med frugan Anna!
Så fruktansvärt gött det känns att göra av med 4000 papp, den kännslan att man vet att man åker om exakt en vecka, jag mår heltjävla underbart!

Nu är första laddningen med tvätt i maskinen, frågan är om det skall gå smärtfritt denna gången!? Det hade ju i sådannafall varit den första gången det gör de!

Det är såååå mycket possetivt just nu!
*Jobbar 3 dagar denna vëckan, dock känns det bara konstigt och lite stresande då pengar alltid är rätt!
*Fredagen skall man fira allas våran älskade Linus!
*Lördag blir det förhoppningsvis öl med Calle och Patrik, det va en grej till som jag lyckats glömmabort.
*Söndag, bara packa!
*Måndag 16/11, Dennis dag och VI ÅKER TILL VÄRMEN!
*En vacka senare är jag fortfarande ledig en helvecka till!
*Den veckan är det inflyttningsfest hos kusinen!

Gahhhhhh va gött allt är!
Ingen kan må så bra som jag!

Jooo en till person, ANTON som knockade ut sin motståndare och VAN, dessutom fick han hem "ring-flickan" men sillisar!!!!!!!!!!!
Silken KUNG!




//Lindy



Kommentarer
Postat av: Sandra Krook

SNYGGO!

2009-11-11 @ 04:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0