Hur kända är inte vi nu?

ELLER???
Ni mins väl inlägget om måndagens bravader? NU finns det även bevis i GT att vi var och spelade bingo, kolla vimmel bilderna där...
Dock tycker jag att jag borde varit på första sidan med en fet rubrik, nu är hon GBG:s mest eftertraktade singel och letar efter ett stadigt förhållande.
Min kära kollega tyckte inte min idé klingade bra.

Men när vi ändå är inne i lite kändisskap så kan jag meddela att några på facebook har kontaktat mig den ena skrev.
Tja fan, är inte du Tores dotter?

Den andra skrev.
Hej Lindy jag känner igen dig, kan dock inte plasera dig...

SÅ lite "känd" försöker jag intala mig själv till att jag är.
Räker det inte med en kändis morfar??? (tydligen inte)

//LINDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0