Skidsemester i götet?

Sitter här med en varmakoppen soppa och en ost macka, är det så här det känns att vara på skidsemester tro?
Inte för att jag egentligen bryr mig då jag tycker det är korkat och oförståligt att betala så mycket pengar för att frysa, motionera och bo i en stuga i en vecka när man istället kan ta dom pengarna på nått bättre.

Så som en varm strand med turkost vatten och en drink! och det enda som är jobbigt för kroppen är att gå i och ur vattnet och sedan dansa loss på en svettig uteterass till ljudet av house!

Visa saker har jag faktiskt gjort idag, fikat på hund-café md kussen. På börjat att tvätta. (vi får väl se hur det går denna gången då jag och tvättning inte går hand i hand)

Det skall hinnas med ett besök av Elin i kväller och kanske en tripp till högsbo, båda sakerna är mysiga frågan är hur mysigt???

Planer att göra:
Boka biljetter till Halmstad.
Köpa pärler och göra pärlplatta. (skall bli glas underlägg)
Sy
Beställa kläder från H&M




Har tagit ett mys kort som snarast skall läggas upp men sladd-jävlen har ju sitt egna liv och vill defenetivt inte komma fram fast jag sitter och ber den snällt och tittar på den från soffan.
Tanken var att det kortat skulle komma upp i stället för jag med en öl.
Men........ är man lat så är man.............

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0