Nytt liv, bara för idag eller?

Jepp nu så, eller?
JOOOO jag skall klara detta iaf ett tag tills de värsta kilorna är borta!

Uppe kl 11 sedan ner och fixa tvätt tid och ut och power walka med backyard babes i öronen som fick mig att tagga till.
Hem till Håkan Hellström, äggmackan, mtv och kaffet. Väntar på att klockan skall bli 2 så att jag kan sätta igång med tvätt och stöck.

Planen är att efter kl 17 gå och köpa mig en pajform så att jag kan laga ost och skink paj. Förhoppningsvis kommer Fny förbi. Skall egentligen till Elin men tiden är tajt så jag får se om hon kanske kan ta med sin dotter och komma bort.

I morgon skall jag försöka gå upp kl 06.00 och power walka. Jobbet bröjar kl 09.00 och pågår till 17, GLIDAR DAG!

Torsdag skall jag vara i sisjön kl 07.00 och träna med Casall och kollegor, äta frulle och bli utbildad. Slutar kl 19 och förhoppningsvis blir det till att fira mormor efter det.

Nytt liv med mer att göra men jag gör nu allt för att inte traska ner till kings head och beställa 2 öl och jacka så som gårdagen slutade. Men va chill det var att snacka skit med Fru nr 2 och Oj´s roomie!

Tvätten och håkan väntar på min uppmärksamhet. time to go!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0