Lördag=myskväll!

En vanlig lördag hade jag inte suttit i mjukisar och myst med flickorna framför Tv och sett på Det här är ditt liv.
En vanlig lördag hade jag halv sprungti hem kastat i mig mat om jag hann och sedan klätt om till något porrigare än min jobb tröja. Jag hade sedan sprungit ner till krogen och börjat mingla med gammla och nya vänner.

Men detta är inte en vanlig lördag detta är en myslördag.
Just för att det känns rätt att bara dega.

Men gårdagen var trevlig!
Dock ingen Håkan men det blev andra lång!
Där fanns nya vänner och där fanns gammla. Det var stora öl och det var små öl. Men för att sammanfatta kvällen var det trevligt!




Jepp kings head it is!

 

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0