Hemma bra.

Åhh jag vill ha en egen lägenhet nu!
En som jag kan inreda själv i, en där bara jag bestämmer, en där jag kan vara kreativ i och sy mina klänningar.
Vill ha nu!

Söndagen gick ganska fort kan bero på att jag bara jobbade 3 timmar för sedan fick jag gå hem för att jag är så förbannat duktig. Hahah.

För att inte verka för olik mig själv skall jag snart möta upp brudarna som har kollat fotboll på ullevi. Det blir queens för att dricka någon öl och kolla på fotboll igen fast denna gång på TV och det är Englands lag som spelar.
Måste ju göra nått för att känns igen mig själv efter min lugna lördag. Men det kan ha varit den bästa lördagen på väldigt länge!

Bästa med hak ställen är att man slipper se så seriöst upp-piffad ut. Leggins, skjorta och mössa hade ju inte fungerat på avenyn direkt men jag gillar afterski kännslan och den kännslan gillar mig så jag säger bara
-Go for it!



//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0