118 188 till att vikariera som morsa.

Tänk vad snabbt saker och ting förändras och inte minst hur olika dagarna ser ut.
Söndagen bjöd på sms från 118 118 och gatomusikanter (aka Henke "manges bror" med vänner) och lilla london medans denna dag mest har bestått av att passa barn, laga mat och möten.

Men nu tar vi det i ordning:
1. 118 118:
jag- när kommer lindy johanson träffa sin blivande pojkvän?
118118- det märker troligtvis lindy själv. Det kommer pirra lite extra i magen och hon kommer inte vilja slita blicken ifrån honom. Efter den dagen ni träffas kommer ni inte vilja vara ifrån varandra en minut! Trevlig fortsättning på kvällen/ 118 188 eniro.

jag- när, var och hur kommer lindy träffa sin prins?
118118- kan tyvärr inte ge dig några exakta upg om detta, men vi tror att det inte kommer dröja alltför länge till om du tar mod till att träffa Carl Filip som är en riktig prins och frågar honom om han har lust att gå på en dejt :) mvh/ 118118 Eniro.

jag- när, var och hur kommer lindy träffa sin prins?
118118- tror att lindyredan har träffat sin tillkommande pojkvän men att hon inte lagt märka till honom ännu. Vi tror att de kommer att bli tillsammansnågon gång under hösten. Vill du få nästa sms gratis etc....

Jaha då är det väl bara att vänta eller ta mod till mig då?!

Gatomusikanter:

Mycket trevligt, mer sådant åt folket och snart!
Efter detta trevliga och otippade sälskap så drog vi till biljardpalatset för att träffa engelsmän och en snygging. Dessa karlar följer vi sedan med till Lilla London där vi headbangar hela natten och det får man tydligen straffas för i 2 dagar för nackspärren är inte nådig!

Vikarierande mamma:
Tvättning följde inte planen denna gången heller, fel dag var bokad så Anna drog till kullavik för att fixa detta.
Efter att jag försökt bli pigg i några timmar utan resultat så åt jag och Fia frulle med det ena godare än det andra för att sedan avsluta fikandet på café med Elin och Ella.
Efter mycket tjöt och liten verkstad blev jag och Fia "mammor" i några timmar då den riktiga mamman till Ella skulle bli snyggare än vad hon redan är och detta med hjälp av en frisör.

Vi har sjungit, lagat mat, vaggat, vyssat, lekt, skrattat, gnällt men i det stora hela gick det som en dans!


Oj så lyckliga vi är!



Långt inlägg....
Men nu är det slut....

//Lindy

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

Lyckliga familjen!

Underbara Ni!

puss

2009-09-24 @ 09:19:49
URL: http://elian87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0