Som en gummibåt fast på torraland!

Så känns det.
Man kan inte alltid vara alla till lags.
Man vill vara alla till lags.
Det går inte, fuck!

Efter nästan 12 timmar på jobbet så var man hemma i soffan igen. Det var väl skönt?
Njaaa, man skall ju snart tillbaka igen. KUL LIV!

Men i helgen blir det iallafall Kullavik, kommer det hända något roligt då? NEJ det tror jag inte men vist hade det varit roligt!

Jepp jag är en B.F jag vet, och ni tycker nog så här:
Men va fan kom igen det är ju bara du som kan göra nått åt det, sluta klaga!

Ni vet inte hur det är, inte alls!

*Att inte kunna plugga upp betygen för att du jobbar.
*Att inte "våga" säga upp sig, då det är finanskris och jag är fastanställd och det är inget man kastar bort i dessa tider.
*Säger jag upp mig har jag inga pengar och måste då flytta hem.
*Flyttar jag till något annat land som jag vill, måste jag säga upp mig.
*Flyttar jag ändå kommer jag aldrig plugga upp mina betyg.
*Säger jag inte upp mig och pluggar upp mian betyg kommer jag vara fast där jag är nu och då med pisslön
*Detta är inte allt....

//Lindy (B.F)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0