Oslagbart, utslagen!

Det är inte okej, det är inte okej att man är bjuden på feting party med kändisar när man verkligen inte kan gå!

Det är inte okej att man jobbar från kl 08.00- 18.00 i morgon och får ut pisslön den 25!
Det är inte okej att knappt kunna klara månaden då jag har alldeles för saftiga uttgifter denna månaden, roliga utgifter men saftiga!
Det är inte okej att Soffan bor i Oslo.
Det är inte okej att det är kallt ute.
Det är inte okej att vara singel.
Det är inte okej att man inte får leva det livet man vill utan lever det man måste!

DET ÄR INTE OKEJ!

Men nu har frugan sagt vart sladden till kameran finns så nu kan jag ladda upp lite bilder, kul va? (citat från blondin bella)

Tydligen är jag värdelös på att leta.....
Tror ingen håller med Fru nr 2 om det eller? Har mamma, frugan och chefen nått att komentera där kanske?!

Pyjamasparty for the win!









Sedan spårade det lite då gradinstänger ligger på golvet fortfarande och glasen blev färre, men en väldigt rolig kväll som slutade perfekt, flickor ni vet vad jag menar... Hoppas ni fick ett lika trevligt slut som jag!

Söndagen, det slutar aldrig som man tänkt sig när man svänger sina spiror runt staden sista dagen
på veckan.




 



//Lindy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är han?

2009-10-14 @ 22:16:14
Postat av: Lindy

björn heter han, dennis gammla polare... vem frågar? =P

2009-10-15 @ 06:53:46
Postat av: Anonym

Skulle just fråga: Vem är Han?????

Lindy mitt lilla hjärta, det där med tålamod att leta efter saker är inte riktigt din starkaste sida men jag vet att du tränar på det.

Men jag älskar dig för att just du är du. Puss på dig gurkan..

Mammma

2009-10-15 @ 10:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0