En hyllning till en utav de bästa!

Här vaknar man med än mindre hjärnceller än gårdagen, man känners sig allmänt sleten och lost.
Axeln (den friska) väker utav bara fan och helst av allt vill man bara ta sig i kragen men det finns ingen ork eller hopp om det för tillfället.

Då kommer hon, som guds ängel!
Frukosten är serverad, nybgyggt kaffe och härliga pålägg till gott bröd!
Det slutar heller inte där, nej!
Tvätten är redan påbörjad och hon är glad!

Själv sitter man i soffan och försöker få i sig smörgåsen medans hon städar, damsuger, viker min del av gadderoden så att jag skall hitta mina plagg.
Här sitter jag med ångest för att det borde vara jag som fixar allt men ångesten håller mig kvar i soffan medans hon masserar in min arma axel med hot and cold!

Har inte jag en underbar fru!

Tack!
Tack!
Tack för att du tar hand om mig när jag tydligen inte klarar av det själv!



//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Puss på er båda!

2009-10-08 @ 19:23:03
URL: http://sophiero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var rädd om din fru..sådana växer inte på träd.

Puss till er båda från Mamma Lena

2009-10-09 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0