Gräset är alltid grönare på andra sidan!

Jag kom på att det var för jobbigt att ta en dag i taget av semestern så jag kör en snabbgenomgång i stället.
Kort och gott:
Tanter (vi)
Tanter och gubbar (dom)
FAMILJER (dom)
Rödvin (vi)
Öl (vi + Reseledaren)
Sol (vi + dom)
Hav (vi)
Godmat (vi)

RELAX
Det är ordet som stämmer in till max på våran resa!

Solbrännd, och en bira Lindy likes



Anna är en apelsin!!!!!



Min nya "farfar"



Ja det var väl det, tyvärr får ni inte några bikinibilder då min kropp inte längre lämpar sig för kameran, tackar vet jag när man var 19!
Men det fixar väl sig det är nog bara lite "ungdomshull" som hittat min kropp...

Ingen rast och ingen ro när man är tillbaka i Sverige.
Dagen började redan vid 08.00 och strax därefter var det Ikea, willys och systemet som stod på listan.
Nu är det mingel kväll hos Annas frisör som skall lansera lite nya produkter, sedan Kingan?!?!?

Morgondagen: Tripp i staden, bio och en massa annat!

GRATTIS ROBIN (frugan hannas man) SOM FYLLER 21 IDAG!!!

//Lindy

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Finaste damerna!

2009-11-26 @ 07:05:02
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN.. Jag har fått igång din blogg igen. Ni är så underbara mina flickor. Skönt att ni har relaxat och fått lite vila.

Puss mamma

2009-11-27 @ 14:09:41
Postat av: Emilia

fin du är lindy! :)

2009-11-29 @ 20:22:07
URL: http://vilseiryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0