Nykter?

NEJ! Nykter är jag inte, men kalas full är jag inte heller!
Kontiki med Soffan och c.o Välidgt trevligt!
Kolla GT lr GP nu på torsdag mitt bingo face kanske är med, vem vet?!
Är hemma i kullavik nu. Fick hem längtan när Emanuel (kvällens live "band") sa att han skulle hem. Jag bangade inte!

Kullavik alltid lika hemma, aldrig långt borta.
Folk kanske tror att jag åkte hem för att nuppa med Emanuel men icke, jag ville hem och ränsa tankarna men jag kan moget erkänna att det var han som fick mig i dom tankarna, alltså att åka hem.

Ny dag, nya idér, nya tag!

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid välkommen hem det vet du...ta det lungt och må gott. Du är värd allt mitt hjärta. Pussade på dig innan jag gick nu på morgonen. Älskar DIG..Mamma

2009-05-27 @ 09:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0