Min första, inte sista!

Helgen har varit som vanligt helt underbar och som vanligt har det hänt en massa ovanligheter!

Försov mig till jobbet i lördags, fick för mig att jag började kl 12 men jag började kl 09.
Satte mig på vagnen i chrisses ocharmiga tröja och kände bakfyllan smyga sig på. När det var dax för mig att sluta så åkte jag hem till mitt tillfälliga hem i linné.

Det blev slottis+vin+flickor+pojkar+vin
Det blev Kontiki, I LOVE Kontiki. Det spelades reggie och en bit av alla skyltar råkade hamna i min väska.
Det blev svart-klubb på Skansens krona.

Svartklubben var väldigt fin, dock hade jag lite för mycket vin i kroppen för att riktigt kunna njuta av musiken och dansen.
Sköna människor fans det och fin, fin musik!
Det kommer defenetivt bli mer sådant.

Söndag:
Fick sova länge!
Flickorna kom med take away från milk and egg.
Slottskogen igen för att fånga solen på en fleece filt!
Goa burgare till middag!
Biskop för att hämta tvätt, blir fast i biskop för att någon var tvungen att skuta en annan på vårväders torget så att vagnarna slutar gå!
Jag får ringa Ex:et mitt så han kommer och hämtar mig och min jätteväska som han sedan får bära. Tack för det!

Sova och vakna till ännu en måndag!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0