Hemma hos Anna, typ mitt hem med.

Ni förstår inte hur många bollar i luften jag och frugan har nu. Helt sikt!

Sammanfattning:
Jag skall ringa newsec och be dom skriva av mig från lägenheten så att Frun står på den själv. Det är lättare för mig att få en egenlägenhet om jag inte har en redan.
Planen är att bo hos Anna tills jag hittat en egen koja som jag kan kombonera ihop själv.
Hur länge det blir så är oklart men planen lutar åt det hållet.
Om Newsec går med på våran deal så flyttar jag till Anna snarast.
Jepp Jepp!

Det är många som frågar mig om jag och Frun är ovänner och detta vill jag verkligen klarlägga. Vi är INTE ovänner vi är fortfarande lika goa vänner som vi alltid har varit.
Är det förståt?

Nu är det klart:
Sitter hemma hos Anna/ snart mitt nya hem. Har lagat mat!
Eller Anna har lagat mat eftersom att jag inte kan röra eller lukta på kött.
(igår när jag lagade kykling till Anna spydde jag, för att jag tycker att det är så äkligt)
Det blir mys med Anna och Soffan ikväll och detta skall vi göra utan Alkohol. Det du mange, jag är ingen alkis!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0