Hemma, behöver duscha!

Åkte hemifrån i fredagds morse och helt plötsligt är det söndagkväll, hur gick det till?

Pustervik i fredags var kanoners, dock är jag lite besviken på min rocksyster soffan som inte pallade trycket lika länge som vi andra, det är ju ändå hon som brukar hålla igång längst. Men det var galat kul att alla flickorna var med och partatade!
Vi fick även med oss ett litet hemsläp och det är väl aldrig fel?? Måste även säga att C.aarmé var bättre live och hemsläpet rockade loss på scen.
På lördags morgonen mådde vi alla mindre bra, själv trodde jag att jag skulle dö och la mig därför i soffan för att invänta döden.
Döden kom aldrig. Istället för att trilla av pinnen drog jag och sofia hem till FNY och Hamid för att börja festa igen men denna gången i KBA. Spännande!
Träffade otroligt sköna människor och jag har aldrig sett ett killgäng vara så goá mot varandra som dessa sönder tatuerade, bredaxlade pojkar! Hårda på utsidan men väldigt mjuka inuti.

Vaknade denna gången upp i Fny´s soffa i stället för Annas. Var inte lika döende idag men inte jättepigg heller.
Efter mycket om och men och några samtal utan bra svar senare tog jag och sofia oss  kragen och tog pendeln till GBG.

Nu sitter jag här och slappar med Frugan, Olle och Robin.
Fy tusan vilken helg! Måste duscha av mig festan och ta på mig mitt jobb-ansikte så att man klarar av 5dagars arbete.
Men inte att förglömma, i morgon är det BEONCEY med fru och kusin, GOOOOOD!

Some pics.


Min sjukt porriga fru!


Robin, Olle och Guggen. Fina pojkar de!


Soffan rockarnas Rockstar, dock tabbade hon sig i Fredags. Men det är som man säger:
En gång är ingen gång, 2 = 0.


Lägg märke till mina sjukt sne fingrar och mina väldigt fulla ögon, silken prinsessa jag är!


På Pustervik, tanken va att kortet skulle bli ett sådant där coolt konsert kort. Blev inte så men endå...

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

SRY, nästa gång ska jag rocka myyyycket längre!

2009-05-10 @ 22:33:49
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0