GHAAA va slapp helg! TACK!

Denna helgen har varit så slapp, så slapp så! Och ni skall ha ett stort tack ni som gjorde den slapp åt  mig!
Efter jobbet i fredags kom mammi och hämtade mig. Det blev en god pizza på kullaviks pizzan och till det blev det självklart en stor kalljävel.
Sov 14 timmar och när jag vaknade var det lördag.

Tog bilen med tösserna till pappa för att leka att jag var i västindien, det blev 26 grader, ingen vind och en hejdundran massa reggie musik, i like!
Kroppen fick lite färg och tösserna fick lite alkohol.

Hem till mammasan och laga mat, frugan hade även hon tagit sig ut för att avnjuta massa vin och god mat med dom hon älskar mest (alltså mig, eller?)
När jag och brudarna fått i oss en skvätt eller 2 och disken  var borta gick vi bort till grabbarna som var hos Putte, där satt vi och tjötade hela natten. Och för Puttes skull måste detta sägas:
Jag och Viktor pajade en stol!
Okej nu var det sagt, dax att skratta alla ni som gillar sådanna pinsamheter.

Fanny och Sofia vaknade upp i min brollas rum och jag kom hem några timmar senare med min nattkompis, putte.
Slappheten fortsatte och det blev bakis pizza med några hängivna pizza älskare/frugans ex/min och frugans gammla rommie, kalla honom vad ni vill men vi alla vet vem han är när vi säger Mange och hans nya rommie grek.

Efter några timmar så var det bara jag och Putte kvar i mors röda soffa och där låg vi tills det blev måndag igen och det hårde arbetslivet skulle ta över. Eller bara för mig och mor för Putte skulle ju hem och göra det han gör bäst, slappa och det är verkligen inget illa menat för det var nog han som gjorde min helg, det lugnet jag hade i helgen har jag inte kännt på flera år. Grymt bra!
Men inte att för glömma min klippa här livet, min mamma! Tack för Dollas mat, min mat och allt annat!

Även om det är supergött i Kullavik är det allt rätt braskönt att komma hem och göra vad man vill, när man vill.
Sitter i soffan med min älskade fru och hennes man och tjaaaa va skall vi kalla honom Sofia? Du och jag har nått gemensamt med denna kille. (Mamma vet om jag säger så här, den lille men välhängde, EXTREMT intärnt)

Skall snart nanna kudden och vakna till en underbar och ledig dag!

Bilderna kommer imorgon när jag hämtat min "borttappade" kamera hos mamma.

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0