För mycket igen.

Egentligen är det bara en massa skoj och jobb jag har att se framemot men det finns ingen tid för allt och då blir det fasligt jobbigt tydligen.
Nästan så att man vill springa in i väggen med huvudet före och sedan slockna och ligga på golvet i typ 2 månader. Och när man vaknar igen så har man sparat 2 månadslöner plus att man blivit smal.
Det är ju nått att tänka på!?

V 21. Jobba+ fre: party hos soffan i åsa.+ Lör: öl med elin och sofia, någon som är på?.
V 22. Jobba.+bingo kontiki+ öl med chrisse + öl med mamma.
v 23. Jobba.+ student firande+ alex kommer ner+ klass fest+ vårfest med jobbet.

Hade ju varit lugnt om man inte behövde jobba varje helg men det kan man inte klaga på när man varit ledig 3 helger i rad. Eller?

Fikade man Sofia. Elin och hennes lilla dotter idag bilder på Ella kommer när jag kommer hem någon dag. Stannar i linné i natt hos Anna. Det är nämligen så att vi skall kolla på våran nya man som är med i Twilight.

Jaja. Nu skalljag springa in i väggen.





Som min mamma  hade sagt:
- Han hade gärna fått stå naken i mitt kök och diskat.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du éla go....Du blir bara mer och mer lik mig....

Ja, han kan gott stå iditt kök naken och diska.Pusssar i masssor. Mamma

2009-05-20 @ 09:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0