Det e la gött änna!

Fint skall det vara, jo man tackar!
På dirren efter jobbet tog jag vagnen till Anna, ja jag vet man kan gå men jag valde att inte göra det.
När jag kom innan för dörren var maten klar, åhh vad jag gillar sådant. Om det är nått som vardagslyx så är det mat på bordet när man kommer hem.

Efter att kastat i mig maten bestämmde vi oss för att en paj i haga aldrig är fel, så vi tog på oss skorna och trallade iväg. Fy fasiken va mätte vi blev, inte nog med att haga är kända för sina stora kanelbullar numera skall jag sprida ryktet om de gigantiska pajerna!

Sitter här i Annas soffa med uppknäppta brallor och väntar på bättre tider, är även lite nervig inför fredagen. Vet inte varför men så är det iaf.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

OH FRIDAY! Längtar änna lite dåva

2009-05-06 @ 21:53:40
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0