Bara bilder!


Detta är vad jag gör när jag är ledig, då hjälper jag guggen med sitt rum. Spikar upp trumpinnar på väggen osv...


Detta är Elin och hennes lilla dotter Ella. För i tisdags efter att jag och Fia hjälpt guggen klart drog vi på mysfika med dessa söta flickor.

Så fin är hon, och vilka blickar denna tös kan ge. Dock synd det inte här.

Jag kommer bli en supermorsa!


Fina-Fia! Från gårdagen, när vi kalasade upp lite pengar som vi inte har. Men fasiken va gott det va!

Latte! Livets dryck!


Fia och Snake. Snake var en av de 2 pojkarna som hade våran lägenhet innan oss.
En väldigt bra nyhet är att dessa pojkar skall även dom till Peace and love.

Här har vi den andra killen som bodde i våran lägenhet och hans "typ tillsammans" tjej. Väldigt trevligt hade vi!


SÅ nu var det slut för idag.
Frågan är kommer man kunna ta sig ut till Soffan i Åsa eller blir det chill här hemma???
Vi får se vad Guggen säger.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fann du kameran igår? :S

2009-05-23 @ 21:47:22
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0