Bara 3!

Men hanna det sitter 3 pundare i våran soffa!
VA, bara 3. Jag trodde de skulle vara fullsatt.

Nu har jag langat upp bilderna från helgen på FB men jag tänker även bjuda på lite pics här i bloggen, känner mig som en äkta blondinbella när jag gör det. Egentligen borde jag göra det på ett fik här i närheten, det finns ju ett på vårväderstorget men då lär ju både jag och datorn aldrig kommer hem igen. Så istället blir det här i soffan med nära och kära.

Som sagt jag  var och är ledig idag, vaknade runt kl 10 och gick upp.
Kruxet är att så fort jag går upp ur sängen blir det stökigt det var kalas fint här igår innan jag gick och la mig men efter en timmes vaken tid så var det förstört igen.
Skall nog sluta med att gå upp och bara ligga i sängen, till hemhjälp skall jag ha en stilig karl som gärna sörvar mig och sedan skall han bli kär i mig. Det vore grejer det!

När jag stökat klart i hemmet drog jag ut på fixar saker, det gick inte som planerat men lite fick jag gjort som typ, fika med Fia och hämta kameran. Fick även handlat hamster-ludd för 45 spänn, och mat till mig och min fina familj.

Nog med trams som ingen egentligen vill läsa.


Några av stekarna. Frugan, Grek och FNY


Det bjöds på nästa års sommarplåga, Exlusivt i Kullavik


Sofia söt som socker och Victor langar sin pose som alltid.


Flickorna, flickorna dessa flickor.


Som vanligt....


Ojjj, va dom kan!


Och till sist fick lilla jag vara med och Putte.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill Läsa...jag tycker det är skit kul att läsa ditt/era upptåg. det förgyller en gamal mammas vardag.

Puss Min Älskling.Mammma

2009-05-06 @ 09:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0