varför ogilla måndagar?

Som vanligt spårade kvällen igår, varför??? Men det va en helt galet kul kväll!
D.D var första stoppet för mig, anna, sofia och soffan. På D.D skötte vi oss väldigt bra, det var när vi lämnade stället som ältandet tog fart om blandannat tömning.....?

Efter en iskall promenad till Razzia var det dax att fylla på våra öl magar och förbereda oss för bingon, en så länge var vi skötsamma. Några öl senare och färdig spelade gick vi till Pustervik, här lämnar vi spåret totalt och minnet.

Kan ju säga att det slutade i en lägenhet på linné för min del hos en chalmerist som läser till dataingenjör, fint skall det vara!
De andra tösserna hamnade med i Linné men hemma hos Anna, dom var inte ensamma där inte. Flickorna hittade precis som jag ett ragg och himmel va jag garvade i dag när jag fick höra vad som hänt!

Naken i enbart mc-boots liggandes med en naken man över sig nuppandes i trapphuset!!!!!!! (vem det var av tösserna sägar jag icke!)
Skall jag behöva påpeka att kl var runt 6.00 på morgonen och att det finns visa som åker till jobbet då?!

Denna töss var inte ensam om att få smaka på snopp den natten/morgonen det var en till som fick sig ett nyp och det var inte jag! Lilla jag somnade så sött efter att ha kaxat av mig på den stakars chalmerist pojken, skall väl inte för fina allt för helt "pappas flicka" var jag dock inte.

Dagen efter, dagen idag. Var ännu roligare än går dagen tror inte jag var helt nykter när jag vaknade och det var inte de andra stollarna heller. Efter att jag lämnat pojken begav jag mig mot Annas place för att åka och äta frulle med flickorna, jag lär aldrig mer få köpa baugette på baugetten på korsvägen!
Gubben i hörnet säger lite vitsigt, -skall inte flickorna plocka undan efter sig?
Jag säger, - Jasså farbrorn i hörnet vill vist att vi skall städa tjejer. Jag kastar mig över skräpet och smäller ner det i papperskorgen alla på hela stället tror att jag är arg och har tappat kontrollen men det hade jag inte! Det dom andra inte fattade var att jag skojade men säg det till den stackars tanten i kassan som såg liv rädd ut, HAHHAHAHA!

Så här kan det se ut när vi 4 spelar bingo!

Anna drar till en pose och detta är vårat nya motto!


Smile för me babe!


Dom kan!


Denna man skall jag utmana i slottskogen på torsdag, jag skall springa i skogen med höga klackar och han skall springa baklänges i sneakers.... Igår va det en perfekt plan. Men idag säger jag nej tack Jesus!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0