Trodde jag!

Bossen ringde igår och gav mig ett fantastiskt förslag om att börja 07.30 idag och sluta kl 17.00 så tidigt har jag aldrig slutat tidigare på detta jobbet så jag blev glad!!!
Tror ni att jag kunde gå 17.00???
NEJ det var på tok för mycket att göra men jag fick nästan gjort allt. Så i morgon skall jag och peter på hockyn som tack för att vi är så jävla bra!!!

I kväll blir det med sport!
Fotboll, Manchester och Inter... Finna grejer iaf fina pojkar!
Nä skämt och sido det lär bli en grym match det är bara ett plus att dom är vältränade och visar lite hud. (mellan strumprna och shortsen kan man se lite av de vältränade låren, titta så får ni se)

Dax att dra sig till pubben och välja den bästa platsen!

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

ÅH öl och sport på en pub. Det är där man finner pöjkera...

2009-03-11 @ 22:03:44
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0