TORSDAG

Dagen innan "helgen" är idag, men man kan väl nästan säga att torsdag är lite "helgig" ändå. Det är ju faktiskt mer drag på en torsdags natt i gbg än vad det är på en tisdags natt, så från och med nu har vi helg tors-sön! Fantastikst!
Helger spelar ju ingen roll för mig om vi har eller inte har men det känns bättre att veta att det är helg när jag står bakom mina 4 väggar och de stora glasrutorna mot avenyn en lördag. För då vet man att det är fullfart på klackarna om några timmar!

Efter jobbet idag skall jag hem till kussen på lite middag och snacka skit och tyvärr röka alldeles för mycket, brukar tyvärr bli så när man är där.
Kommer även tillbringa natten där, får väl se om hennes nisse som hyr ett rum hos henne är något att ha?!?!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0