Romantik!

Och all kärlek går just nu till....................................MIg själv!
Jepp så går det boys, sorry. Men låter ni mig sitta här själv med levande ljus och absolut love songs cd så får ni skylle er sjäva.
Vem försöker jag lura? Mig själv tror jag men jag kommer forsätta att lura mig själv till min Mr rätt står i dörren med röda roser och omfamnar mig med en kärleksfull kyss.
För någon gång skall jag ha en kille som är romantikern själv, han skall vara spontan med sinna pussar i pannan och sina underbara komplimanger, Javist jag lurar mig själv till att det faktiskt finns sådanna killar...
TÅLAMOD är nyckelordet, frågan är bara var man hittar tålamod någonstan???

Lägenheten är ny städad. Jag har torkat av allt så nu finns inte dammet kvar här inte!
Nu blir frugan glad!

Mår mycket bättre nu iaf, smärtan kommer och går men jag kan hålla igång mycket längre stunder nu och jag ser framemot att jobba på tisdag!

Nu skall jag fortsätta mitt sippande på colan och snart blir det någon form av middag, knäckebröd??

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0