Melodifestival!

Den är inte som den var förr, kommer ni ihåg när man var liten och det var en av veckans roligaste sak. Är det de nu? NEJ
Men nått som var kul var när Darin kom upp på scen, jag, anna och sofia sitter och kollar på melodifestivalen ingen utav oss har någonsin dyrkat Darin men idag..... Då sa det klick!
Alla tre utbrister DARIN! Sedan säger Anna:
-Åhhh han har skägg nu!
Alla säger nästan samtidigt:
-han har blivigt en man nu, nawwww va söt han är!

Det är illa om man en löne lördag sitter hemma och kollar melodifestivalen och det bästa på hela "skiten" är när Darin kommer upp på scen och drar en romatisk sång. Då har det gått för långt!

Nu är det lite bättre iaf, jag och Sofia kollar nämligen på UFC (mma) det är ju ändå lite mer matcho!

Mer roligt än så här får man inte när man knapprar piller för att slippe snoret som har fastnat i pannan. Känns dock som om pencelinen gör mig hög, får tunnelseende och yrsel och om man kollar på mma samtidigt blir det hel galet....

Btw jag har köpt nya jeans!!! YEEES!

//lindy

Kommentarer
Postat av: caroline

Äsch då. Jag skryter med att jag var på melodifestivalen TILLSAMMANS med Darin ...

2009-03-01 @ 10:28:30
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0